Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mood

Tábor Mirka Topinky

Mám takový pocit, že tábor pana Topinky byl před pár lety uváděn jako odstrašující příklad. Mirek prý ráno kopl mezi děti balón a program by vyřešen :-) Jestli je to shoda jmen tak se p. Topinkovi tímto omlouvám!

0/0
21.8.2012 10:17

Karl Novak

Nemáme veřejnoprávní noviny,

nepotřebujeme ani veřejnoprávní televizi. Čím dříve bude zrušena, tím lépe.

0/0
16.8.2012 13:02

janecz

Jak hluboce já s Vámi souhlasím

Rád se občas dívám na Televizní Noviny po 25 letech. Je to poučné. Není to tak dávno, co tenhle cyklus běžel těsně před hlavními Událostmi, tj. v 18.45. Pak ovšem často tohoto pořadu změnili posunem o hodinu dopředu, tj. na 17.45. Pořád jsem nechápal, proč. A nedávno jsem na to konečně káp. Nechtěli, aby lidem došlo, že rozdíl mezi TN z před 25 let a dnešními novými Událostmi se v informační a kvalitativní rovině limitně blíží nule.

0/0
24.6.2012 22:09

Host8

Re: Jak hluboce já s Vámi souhlasím

R^

0/0
25.6.2012 10:00

Host8

Spíše mi vadí, že ani po 20 letech

ČT neopustila snaha manipulovat veřejným míněním, podsouváním názorů apod. Zbavte se tendencí vykládat, co si která strana myslí. Na to si pozvěte rovnou zástupce stran. A vždy před volbama to vypukne naplno. Základ profesionality - redaktoři nechte své politické názory doma, na obrazovce nesmí být znát. Na analýzu si pozvěte odborníky a ne novináře spřízněné s jedním proudem. Dejte prostor pluralitě názorů. Ke kauzám se chovejte stejně - ať jde o kauzu Vondra, Rath, Parkanová, aj. Nevyžívejte se ve štvanících a honech na lidech, ale dejte fakta a držte se presumpce neviny. Štvanice ponechte bulváru. Umožněte širší přístup občanských iniciativ do médií. A ptejte se na jejich hodnocení situace .

0/0
22.6.2012 9:28

SID09

Re: Spíše mi vadí, že ani po 20 letech

To chcete po ČT opravdu hodně. ;-D!!

0/0
24.6.2012 20:38

cleb.

Dejavu

Zmiňovanou zprávu jsem si teď sice nemohl pustit, ale podle popisu si přesně vybavuji zprávu kterou jsem viděl před mnoha lety, ani nevím na kterém kanále (možná to byla nova). Takže nejspíš úplně stejnou zprávu prostě recyklují každý rok. Pamatuju si také jak nesmyslná mi tehdy ta zpráva přišla. Pomalu aby na tábory zavedli internet a spalo se v hotelu a nevycházelo se z něj ven, ne?

0/0
20.6.2012 16:12

naroznej

Máte pravdu ,

dřívější události byly lepší. Nová verze se nepovedla.

Nicméně... se mi nelíbí , jak se ČT pokouší ve kvalitě událostí napodobovat komerční stanice. ČT by měla být "svá". Jenže ty televizní zprávy upadají na všech stanicích. ČT se blíží k Nově tak před rokem a NOVA se z polobulváru stala 100% bulvárem. Tam je to totál tragédie. Třicet minut o tom , kdo koho okradl , kdo se kde vysekal v autě , jakýho recidivistu právě chytá naše policie a dalších nesmyslů.

0/0
20.6.2012 16:06

bakules

redaktoři na čt 24

mě případají jako oranžovoodborářské béčko.Takač,Klepetko atd informují tendenčně a už to ani nezakrývají.Rv

0/0
20.6.2012 15:48

Martin Šubrt

Re: redaktoři na čt 24

Náhodou, pan Klepetko mě překvapil. myslel jsem, že je to jen profesionální čteč, ale on se v Komentářích ptá velmi slušně. Ne jen podle předepsaných lejster, kdy se moderátor podle pořadí zeptá i na to, co bylo dávno řečeno, ale naopak, ptá se stylem, že to vypadá, že ho to zajímá... Což pak víc zajímá i diváka.

0/0
20.6.2012 16:05

naroznej

Re: redaktoři na čt 24

Moderátoři zpráv a publicistiky ČT  nemají konkurenci na jiných TV stanicích.

To , že nynější události stojí za h...... je věc jiná.

0/0
20.6.2012 16:08

SID09

Re: redaktoři na čt 24

;-D To je fór roku ;-D!!!!

0/0
23.6.2012 20:44

kizt

Autorovi dávám karmu

A sám jsem s událostí docela šokován. Jediné pozitivum jsou hezky upravené dámy, které mají perfektní výslovnost a je jim dobře rozumnět. Ale obsah a skladba zpravodajství je mnohem horší než byla do konce minulého roku. Nejhorší změna nastala u zpráv o počasí a sportu , které vždy měli největší sledovanost v událostech na čt. Zejména počasí před 19 hod. je tragicky nastavená relace, která nemá v jiný vysílací čas obdoby. Je to opravdu udělaná změna pro změnu ale mnohem k horšímu.

+1/0
20.6.2012 14:23

Martin Šubrt

Re: Autorovi dávám karmu

Nevím, jestli jsem počasí pochopil. Před šestou je počasí v Evropě a pak před sedmou tam tři minuty někdo pobíhá, debatuje a odmele něco o počasí od nás. jen aby lidi nezačali koukat na Primu... Třeba počasí by si zasloužilo v hlavním čase klidnou relaci ve stopáži tak 7 minut, kde by bylo vše.... A sport se také zhoršil. Místo, aby měl 5 minut navíc a sestřihy zápasů byly delší, stal se z toho rychlý přehled jednoh, dvou záběrů a výsledků. Ty mám ale na teletextu a na webu, TV je snad od toho, aby nabízela obrázky...

0/0
20.6.2012 14:50

kizt

Re: Autorovi dávám karmu

přesně tak.

0/0
20.6.2012 15:11

Dannyelek

upřímně řečeno

váš příspěvek také není příliš kvalitní, skoro bych řekl, že ty pořád kritizované nové Události jsou kvalitnější, btw správně je Česká televize a ne Česká Televize, hezký den

0/0
20.6.2012 13:53

KOLDAK

Re: upřímně řečeno

A protože se autor uklepl ve velkém/malém písmenu, znamená to, že nemá pravdu. Tomu se říká manipulace:-/

0/0
20.6.2012 13:57

Dannyelek

Re: upřímně řečeno

:-/ z mého příspěvku logicky nevyplývá, že právě kvůli špatnému písmenu ve slově televize je celý článek špatně, to jste si zmanipuloval pro sebe vy

0/0
20.6.2012 14:39

Matematik

Re: upřímně řečeno

Omlouvám se za gramatickou chybu, opraveno.

0/0
20.6.2012 14:13

Clovek obycejny

Re: upřímně řečeno

argument k smíchu, nezlobte se.

0/0
21.6.2012 14:46

KOLDAK

Těžko může být "jasné a spolehlivé" něco,

co je  cenzurované

+3/0
20.6.2012 13:52

jondad

?

PS Zeměpisná společnost. To PS znamená " pionýrská skupina ?

0/0
20.6.2012 13:35

Matematik

Re: ?

Ano, znamená to pionýrská skupina. Snad ale netrpíte zbytečnými předsudky.

0/0
20.6.2012 14:11

neni.mi.to.jedno

Je to typický příklad toho,

když se dělá změna pro změnu. Nejde o to něco vylepšit, ale prezentovat se jako ten, kdo je schopen něco měnit. Před pár měsíci podobná nevítaná změna postihla portál Aukro. V diskuzích se podepisovaly stovky naštvaných uživatelů pod petice vyzývající k návratu ke starému Aukru, ale samozřejmě marně. Návrat by byl přiznáním chyby, a to se nenosí. 

Za sebe jsem vlastně rád. Přes upadající obsah jsem u zpráv ČT, nyní hlásné trouby vládnoucí mafie, zabíjel 30 min svého života denně. Potom, co upadla i forma mám aspoň více času na rodinu. R^

+2/0
20.6.2012 13:22

oldfashioned Kokodák v1

nikdy jiné nebyly a nikdy nebudou...

:-)

0/0
20.6.2012 13:01

smrtka.smrtici

Re: nikdy jiné nebyly a nikdy nebudou...

nemáte pravdu neb jste asi moc mladý a nezkušený na takovéto tvrzení - dřív se na to dalo koukat a dokonce to nebyla taková nudná komerční změť jako je to teď ;-O

0/0
20.6.2012 13:49

smrtka.smrtici

čím výš tím níž

Celé to protahování je samozřejmě i v různých přechodech před kamerou redaktory ( včera jsem náhodou stihl počasí a úplně NESMYSLNĚ tam přechází obrazovku i hlasatelka počasí - musí se u toho otočit zády k divákům - tomu se říká profi práce!!! )

Přijde mi, že čím vyšší mají redaktorky událostí podpatky tím níž jde úroveň událostí. Je úplně směšný je vidět na tom skleněným kluzkým povrchu jak musí dělat slepičí krůčky aby nespadly. Celý záběr tak samozřejmě zabere více času (to bude těch několik minut, o které to museli protáhnout).

Informačně naprostá 00 nic - všechno jsou témata z internetu jen komentovaná a to většinou dost uboze či nepřesně - kdo se koukne na zprávy přes den, tak zjistí, že je to vlastně jen protáhlá verze, text stejný, zprávy stejné, jen to hlásí víc lidí v namalovaným studiu.

Osobně bych to zkrátil na 1/3 a zbytek rozdělil mezi kulturu ( dříve byla a kdo jiný, než ČT by to měla dělat?! ) a sport, zrušit nesmyslné opakování zpráv ve 20:00 a prodloužit hydepark

0/0
20.6.2012 12:05

michptacek

Re: Tisíckrát souhlas

Zprávy - opravdové ZPRÁVY - by skutečně mohly trvat 15 minut. Zbytek je roztahovaná a rozbředlá vata. Krom toho, že se ani moc nedozvíme zajímavé zprávy z celého světa, soustřeďuje se relace na nejrůznější poloumělá "témata", která leckdy zajímají sotva čtvrtinu diváků. A pak (asi) jako u popisované reportáže o táborech tam dramaticky deklamující redaktoři napáchají řadu nepřesností. Mám obavu, že zprávy budou stále delší a delší (viz nejnovější vývoj na Nově), protože tlachat o informacích, které si každý během dne přečetl z internetu, je pořád výrobně o mnoho levnější než koupit pořádný film nebo dokument, na který se dá koukat.

0/0
20.6.2012 12:46

Martin Šubrt

...

Vždycky jsem koukal na Události ČT, jiné zprávy mi nechyběly. Fakt jsem se snažil i po změně, ale nešlo to - přestal jsem se dívat. Po třiceti letech... Takový chaos v příspěvcích, skákání z tématu na téma, je to dlouhé, míchá se cizina s domácím, žádná struktura, zprávy řazeny úplně náhodně. Místo jasných zpráv si tam pořád někdo povídá, nebo někde pobíhá, nebo, hledá, kde má stát a kam se koukat - což strašně rozptyluje... Jediné období, kdy se na to dalo koukat, bylo, když to bylo o Rathovi 20 minut v kuse.

+2/0
20.6.2012 11:11

Maxx IV.

ČT jde opravdu dolů...

změna Událostí, ať už podobou či skladbou, mne donutila se přestat dívat...koukám opravdu jen výjimečně, byť dříve sem tyto Zprávy preferoval! Tohle avizovala většina lidí už při ohlášených změnách, ale je tam holt ten nový šikovný říďa, tak s pánem bohem :-(

+1/0
20.6.2012 11:03

Martin Šubrt

Re: ČT jde opravdu dolů...

Já se fakt snažil, dříve jsem fakt na ČT koujkal úplně běžně a byl jsem spokojenej. Zkusil jsem to vždy po 14 dnech znovu a znovu, zda to půjde...ale nejde to. Samotného mě to překvapuje....jak mě dokázali odradit...až znechutit se na ně dívat. Přitom reportáže se moc nezměnily...

+1/0
20.6.2012 11:13

ivahut

děkuji za váš názor

na dětské tábory. Mluvíte mi z duše!

+2/0
20.6.2012 10:40

jafava

Máte pravdu, události na ČT jsou zdlouhavé a většinou

informují o nepodstatnostech. Také mi vadí, že sportovní zprávy jsou uváděny ve velkém rozsahu v hlavním bloku a ne ve sportovním. To, co se člověk dozví podstatného, by normálně vydalo tak na 10, maximálně 15 minut, pokud by bylo sdělováno profesionálně a bez zbytečných odboček.

Co se týká dětských táborů, také mne zarazilo, že by každý měl mít svého lékaře. Pak mne napadlo, že je to stejné, jako s ostatními zprávami, tedy chybné sdělení, nepochopení napsaných pravidel, prostě nepřipravené zprávy. Jestli je to tak se vším, tak potěš koště!

0/0
20.6.2012 8:21

pedro14

ten lekar na kazdem tabore me prekvapil

kde by se najednou vzalo tolik doktoru? a co by tam cely den delali? pani voldanova divakovi je jasne ze z tak jasnych zprav se zblbne a omluvu od vas neceka

0/0
19.6.2012 21:55

vincenzo

Co na to říci

Přiznám se, že jsem to ani nečetl celé. Ovšem musím souhlasit a od změny pozoruji pomalý a jistý přesun k bulvárnímu typu zpráv. Už jen to, že reportáže dělají ti šašci z Novy se svými zažitými gesty a slovními obraty, mi důvěru nepřidají.  Evidentně to ten slizký buzík ( myšleno pejorativně, jinak proti homosexuálům nic nemám) Dvořák vede "správným směrem". Ostatně jsem se přesně tohoto obával, když ho zvolili do čela ČT.

0/0
19.6.2012 20:39

SID09

Re: Co na to říci

Nic ve zlém, ale ona ČT měla někdy kvalitní zpravodajství ? To státní slovenská televize je na tom alespoň o 300 % lépe !!;-)

+1/0
19.6.2012 21:02

vincenzo

Re: Co na to říci

To jsem netvrdil, ale vypadaly rozuměji a reportáže se mi taky zdály vyváženější a stručnější s podstatnými informacemi. Na cizí zprávy nekoukám.

0/0
19.6.2012 21:17

SID09

Re: Co na to říci

Musím vás vyvést z omylu. Zpravodajství ČT bylo vždy velice tendenční a neobjektivní. Teď je pouze bulvárnější.

Škoda, že nemůžete posuzovat zpravodajství i z jiných států, hned byste viděl jak to naše je neobjektivní. !!;-)

+2/0
19.6.2012 22:25

AA00_multinekulturní_3

Re: Co na to říci

Je to prostě čirá propaganda, řízená našimi bruselisty. Na ČT zprávy se nedá koukat již několik let. Jen ta bulvárnost a rozvláčnost je novinkou. Jediné, co mi tam chybí, speciálně u těch ppipin z belgické jámy lvové - jako na Euronews stále visící titulek pod téměř všemi zprávami: "Euro Crisis" nebo něco podobného.:-)

0/0
20.6.2012 8:00

-OB-

Karma

R^ a ČT Rv

+3/0
19.6.2012 20:31



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.