Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VJ

jondad

20. 6. 2012 13:35
?

PS Zeměpisná společnost. To PS znamená " pionýrská skupina ?

0 0
možnosti
MV

Matematik

20. 6. 2012 14:11
Re: ?

Ano, znamená to pionýrská skupina. Snad ale netrpíte zbytečnými předsudky.

0 0
možnosti
RJ

neni.mi.to.jedno

20. 6. 2012 13:22
Je to typický příklad toho,

když se dělá změna pro změnu. Nejde o to něco vylepšit, ale prezentovat se jako ten, kdo je schopen něco měnit. Před pár měsíci podobná nevítaná změna postihla portál Aukro. V diskuzích se podepisovaly stovky naštvaných uživatelů pod petice vyzývající k návratu ke starému Aukru, ale samozřejmě marně. Návrat by byl přiznáním chyby, a to se nenosí. 

Za sebe jsem vlastně rád. Přes upadající obsah jsem u zpráv ČT, nyní hlásné trouby vládnoucí mafie, zabíjel 30 min svého života denně. Potom, co upadla i forma mám aspoň více času na rodinu. R^

2 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v1

20. 6. 2012 13:01
nikdy jiné nebyly a nikdy nebudou...

:-)

0 0
možnosti
S

smrtka.smrtici

20. 6. 2012 13:49
Re: nikdy jiné nebyly a nikdy nebudou...

nemáte pravdu neb jste asi moc mladý a nezkušený na takovéto tvrzení - dřív se na to dalo koukat a dokonce to nebyla taková nudná komerční změť jako je to teď ;-O

0 0
možnosti
S

smrtka.smrtici

20. 6. 2012 12:05
čím výš tím níž

Celé to protahování je samozřejmě i v různých přechodech před kamerou redaktory ( včera jsem náhodou stihl počasí a úplně NESMYSLNĚ tam přechází obrazovku i hlasatelka počasí - musí se u toho otočit zády k divákům - tomu se říká profi práce!!! )

Přijde mi, že čím vyšší mají redaktorky událostí podpatky tím níž jde úroveň událostí. Je úplně směšný je vidět na tom skleněným kluzkým povrchu jak musí dělat slepičí krůčky aby nespadly. Celý záběr tak samozřejmě zabere více času (to bude těch několik minut, o které to museli protáhnout).

Informačně naprostá 00 nic - všechno jsou témata z internetu jen komentovaná a to většinou dost uboze či nepřesně - kdo se koukne na zprávy přes den, tak zjistí, že je to vlastně jen protáhlá verze, text stejný, zprávy stejné, jen to hlásí víc lidí v namalovaným studiu.

Osobně bych to zkrátil na 1/3 a zbytek rozdělil mezi kulturu ( dříve byla a kdo jiný, než ČT by to měla dělat?! ) a sport, zrušit nesmyslné opakování zpráv ve 20:00 a prodloužit hydepark

0 0
možnosti
MP

michptacek

20. 6. 2012 12:46
Re: Tisíckrát souhlas

Zprávy - opravdové ZPRÁVY - by skutečně mohly trvat 15 minut. Zbytek je roztahovaná a rozbředlá vata. Krom toho, že se ani moc nedozvíme zajímavé zprávy z celého světa, soustřeďuje se relace na nejrůznější poloumělá "témata", která leckdy zajímají sotva čtvrtinu diváků. A pak (asi) jako u popisované reportáže o táborech tam dramaticky deklamující redaktoři napáchají řadu nepřesností. Mám obavu, že zprávy budou stále delší a delší (viz nejnovější vývoj na Nově), protože tlachat o informacích, které si každý během dne přečetl z internetu, je pořád výrobně o mnoho levnější než koupit pořádný film nebo dokument, na který se dá koukat.

0 0
možnosti

Martin Šubrt

20. 6. 2012 11:11
...

Vždycky jsem koukal na Události ČT, jiné zprávy mi nechyběly. Fakt jsem se snažil i po změně, ale nešlo to - přestal jsem se dívat. Po třiceti letech... Takový chaos v příspěvcích, skákání z tématu na téma, je to dlouhé, míchá se cizina s domácím, žádná struktura, zprávy řazeny úplně náhodně. Místo jasných zpráv si tam pořád někdo povídá, nebo někde pobíhá, nebo, hledá, kde má stát a kam se koukat - což strašně rozptyluje... Jediné období, kdy se na to dalo koukat, bylo, když to bylo o Rathovi 20 minut v kuse.

2 0
možnosti
MI

Maxx IV.

20. 6. 2012 11:03
ČT jde opravdu dolů...

změna Událostí, ať už podobou či skladbou, mne donutila se přestat dívat...koukám opravdu jen výjimečně, byť dříve sem tyto Zprávy preferoval! Tohle avizovala většina lidí už při ohlášených změnách, ale je tam holt ten nový šikovný říďa, tak s pánem bohem :-(

1 0
možnosti

Martin Šubrt

20. 6. 2012 11:13
Re: ČT jde opravdu dolů...

Já se fakt snažil, dříve jsem fakt na ČT koujkal úplně běžně a byl jsem spokojenej. Zkusil jsem to vždy po 14 dnech znovu a znovu, zda to půjde...ale nejde to. Samotného mě to překvapuje....jak mě dokázali odradit...až znechutit se na ně dívat. Přitom reportáže se moc nezměnily...

1 0
možnosti
IH

ivahut

20. 6. 2012 10:40
děkuji za váš názor

na dětské tábory. Mluvíte mi z duše!

2 0
možnosti
JV

jafava

20. 6. 2012 8:21
Máte pravdu, události na ČT jsou zdlouhavé a většinou

informují o nepodstatnostech. Také mi vadí, že sportovní zprávy jsou uváděny ve velkém rozsahu v hlavním bloku a ne ve sportovním. To, co se člověk dozví podstatného, by normálně vydalo tak na 10, maximálně 15 minut, pokud by bylo sdělováno profesionálně a bez zbytečných odboček.

Co se týká dětských táborů, také mne zarazilo, že by každý měl mít svého lékaře. Pak mne napadlo, že je to stejné, jako s ostatními zprávami, tedy chybné sdělení, nepochopení napsaných pravidel, prostě nepřipravené zprávy. Jestli je to tak se vším, tak potěš koště!

0 0
možnosti
PJ

pedro14

19. 6. 2012 21:55
ten lekar na kazdem tabore me prekvapil

kde by se najednou vzalo tolik doktoru? a co by tam cely den delali? pani voldanova divakovi je jasne ze z tak jasnych zprav se zblbne a omluvu od vas neceka

0 0
možnosti
PM

vincenzo

19. 6. 2012 20:39
Co na to říci

Přiznám se, že jsem to ani nečetl celé. Ovšem musím souhlasit a od změny pozoruji pomalý a jistý přesun k bulvárnímu typu zpráv. Už jen to, že reportáže dělají ti šašci z Novy se svými zažitými gesty a slovními obraty, mi důvěru nepřidají.  Evidentně to ten slizký buzík ( myšleno pejorativně, jinak proti homosexuálům nic nemám) Dvořák vede "správným směrem". Ostatně jsem se přesně tohoto obával, když ho zvolili do čela ČT.

0 0
možnosti
ZK

SID09

19. 6. 2012 21:02
Re: Co na to říci

Nic ve zlém, ale ona ČT měla někdy kvalitní zpravodajství ? To státní slovenská televize je na tom alespoň o 300 % lépe !!;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1522x
- -