Děkujeme za pochopení.
Alfie
Přestupy
Teoreticky je to jistě krásně vymyšlené, ale...
Každý přestup prodlužuje cestu minimálně o 5, ale klidně taky o 10-15 minut, když se trefíte do špatného intervalu. Jestliže budete mít smůlu a namísto dosavadního jednoho přestupu vyfasujete cestou do práce přestupy tři, máte rázem zaručeno o 10-15 minut delší cestu = dřívější vstávání a více nepříjemností, když vám na přestupu ujede přípoj. A vzhledem k tomu, jak vedení DPP stále naříká, že musí šetřit, tipovala bych, že celkový počet spojů a obslužná kapacita výrazně poklesne, aby se ušetřilo - pro by to jinak dělali, že?
karabennemsi
Re: Přestupy
Je pravdou, že u autobusových linek se bude jednat i o rušení. Ale v dopravě tramvajové půjde jenom o přečíslování, kapacita zůstane. Snad.
karabennemsi
Přesně tak!
Tato změna už byla v Praze potřeba. Dosud jsem záviděl Brňákům, jak ten jejich systém funguje. Autor má ode mě pochvalu, že to tak dokáže popsat. A nenechte se zastrašit tady těmi řádky od uživatele _peta303. Zkrátka je šťastlivec, který patří do té malinkaté skupinky, kterým změna přinese něco horšího. Ale to je tak vždycky. Kdyby se vždy dalo na všechny protesty, nic by se nezměnilo. Ale zároveň by se ozývali ti, kterým vadí současný stav. Trošku neřešitelné.
_peta303
Re: Přesně tak!
cca 90 % z těch, kdo dojíždí je 5 %?
Ne každý má to štěstí, že bydlí na metru nebo na posvátné a nedotknutelné krávě 22...
_peta303
autor nemluví pravdu
Autor nemluví pravdu - řada spojení byla zrušena bez náhrady (např. výhodná linka 217) a také jsou oblasti, v nichž byla MHD bez náhrady zmrzačena (např. ukončení obsluhy konečné linek 170 a 203 Vavřenova). Odtud lidé primárně cestují na metro na Kačerov (přímými linkami 170 a 203, nyní se špičkovým intervalem i sedm minut a až na výjimky nízkopodlažními vozy) nebo na Smíchovské nádraží (s jední přestupem na linky 196-8).
_peta303
Re: autor nemluví pravdu
Nyní budou tito, převážně starší a hůře mobilní lidé nuceni hrát loterii s okleštěnou a ne vždy příliš spolehlivou linkou 121 s několikanásobně delším intervalem, z níž navíc není zajištěn přestup na linky jedoucí na metro na Kačerově (ani nastudování JŘ všech "návazných" spojů nepomůže, neboť do zastávek přijíždí až po linkách 150, 205 nebo 139), navíc na Budějovickou jede kvůli kolonám na Ryšánce reálně o 10 minut delší dobu, než kombinace 170 + C nebo 203 + C. Neboli zbytečné čekání s nejistým přestupem.