Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P72a42v97e93l 80S30y71c17h30a 5556377513766

Komunistický režim může fungovat jen tam, kde jsou lidi na úrovni:)

+1/−3
8.11.2012 23:40

J36i59ř90í 42P45l93a76v97s58k79ý 9380506461339

"lide na urovni" si hetnyn onen socialkomunismus klidne mohou budovat pekne mezi sebou ... nikdo jim v tom nebrani, akorat netusim, proc do toho porad chteji tahat penezenky tech, kteri na urovni nejsou ... jako treba ja ;-)

+3/−1
9.11.2012 14:40

P88a16v98e49l 40S68y79c42h66a 5146147863346

Pokud bude demokraticky zvolený, máte smůlu. Co říkáte na včerejší protesty na Zlínsku? Není to směšný? Demokrate bojují před demokraticky zvolenými zástupci za demokracii? Poookryyytci jsou to směšní pokrytci...

+1/0
9.11.2012 15:22

J32i67ř30í 29P74l39a70v70s19k17ý 9790226511759

pokud si franta, mana a lojza "demokraticky odhlasuji", ze muj barak, moje auto a moje penezenka je odted jejich barak, jejich auto a jejich penezenka, nevypovida to jeste naprosto nic o tom, zda ten barak, auto a penezenku odevzdam ... a nevypovida to nic ani v pripade, ze tech frantu, lojzu a maren bude treba 99 procent obyvatelstva.

+1/−1
9.11.2012 15:31

P74a23v61e68l 52S43y96c81h10a 5306157953816

Zaprvé... Je to diskutabilní. Čímž to ani trochu neobhajuju, ale ani to nevidím tak černobíle. A zadalší... Vyvlastnění soikromého majetku přece není podmínka komunistů u moci:)

+1/−1
9.11.2012 16:06

J95i92ř91í 86P37l57a68v54s40k38ý 9600626211749

ja to vidim zcela cernobile - muj majetek je proste MUJ, a zadne "demokratice hlasovani" na tom nemuze nic zmenit. pokud by na to prislo a ja mel na vyber mezi odevzdani majetku "fseholidu", nebo jeho znicenim, osobne skrtnu zapalovacem.

dokud komuniste nevyvlastnuji a netahaji do sveho socialkomunismu ty, kteri o nic podobneho nemaji zajem, pak proti tem komunistum vzasade nic nemam ... at si treba mezi sebou zerou maly deti, dokud s tim nelezou mezi normalni lidi, je me to jedno.

+1/0
9.11.2012 16:14

V62i78l98é28m 37S87t92u15d28n14i44č60k53a 4373501661980

To je zvlastni, jak si majetku cenite vice nez deti.

+1/0
9.11.2012 16:37

J78i56ř74í 76P27l29a51v63s82k31ý 9430846111169

deti nemam, a mit ani nechci. majetek naproti tomu mam, a hodlam si jej udrzet i nadale.

+1/0
9.11.2012 16:46

V41i67l43é12m 11S11t76u18d88n90i73č87k52a 4763131411140

Jste ovsem velice asocialni, ba jeste asocialnejsi. Ale jak vidim, tak vas Pavel Sycha jiz take odhalil :-)

+1/0
9.11.2012 17:01

J72i38ř45í 83P63l10a84v61s78k75ý 9720156711709

to bude zrejme tim, ze moje nazory jsou dlouhodobe konzistentni, a tak neni tezke si me spojit s drivejsi prezdivkou ;-)

+1/0
9.11.2012 17:22

P43a13v38e29l 85S92y47c64h97a 5466697673826

Ano, někteří lidé se zaseknou a rozhodnou se zle už se dále rozvíjet odmítaji:) přečti si míj blog o hlouposti:)

0/−1
9.11.2012 17:30

P13a39v76e74l 60S50y26c69h55a 5646317763666

Nebudete vy asociálni grupa?:) 

Klidně si svůj majetek zapalte, máte na to právo, a nikdo vám jej nemůže upřít.  Je to ale na složitější debatu. Přijde na to co za kritéria hodnotíte jako měřítko úspěšnosti společnosti.... 

Ta iluze že za komunismu nebyla svoboda a teď je je strašně krátkozraká...

+1/−1
9.11.2012 16:51

J58i50ř32í 34P13l12a26v29s39k83ý 9240566271489

jisteze JSEM jeste asocialnejsi grupa ... nevim, proc bych se mel za svoji prezdivku stydet, pokud je me znamo, tak jsem nikdy nenapsal nic, kvuli cemu bych se k ni nemel hlasit.

ja nehodnotim zadna "meritka uspesnosti spolecnosti" ... ja tady totiz nejsem za zadnou "spolecnost", ale sam za sebe, a hodnotim vyhradne to, co je vyhodne pro me.

+1/0
9.11.2012 17:00

P65a18v40e98l 23S95y26c81h32a 5126117223636

Jste vlastně takový parazit který věří že společnosti nic nedluží. Stará známá písnička:)

0/−1
9.11.2012 17:13

J54i10ř86í 47P16l52a28v43s96k41ý 9720436671509

a dluzim snad ? ;-)

+1/0
9.11.2012 17:18

P63a72v54e61l 28S43y12c60h61a 5256657173796

Bez společnosti s její historií byste byl o něco inteligentnější opice co běhá po lese s kusem klacku v ruce. Ale jestli nechcete věci vidět v souvislostech a dar života který někdo po linii přenesl až k vám vy sobecky přerušíte, protože děti nechcete, chci po vás příliš filozofickou úvahu a chápáni v souvislostech. Pustil bych to z hlavy a držel se svého majetku:)

0/0
9.11.2012 17:21

J49i75ř27í 30P33l90a48v71s28k52ý 9450186141979

ja se ho klidne drzet budu ... a nepustim ;-)

+1/0
9.11.2012 17:24

P14a68v75e66l 65S55y54c62h19a 5776497823786

No ano. Já o tom vím. Moji odpověď na to jestli dlužíš ... Máš. Jestli ji budeš akceptovat záleží jen a pouze na tobě:)

0/0
9.11.2012 17:28

V61i93l48é70m 81S98t71u77d67n78i21č49k51a 4283781441300

Nemusis ho odevzdat. Bude ti odevzdan ;-)

0/0
9.11.2012 16:37

J18i53ř23í 44P97l90a85v58s10k60ý 9350866661499

v takovem pripade pak zacina oblibena zabava vsech komunistu hodnych toho jmena - tridni boj. pouze bych si dovolil doplnit drobny detail, a to ten, ze v boji se tak nejak i bojuje, a dokonce se muze stat, ze clovek tak nejak ani nevyhraje.

+1/0
9.11.2012 16:45

P79a50v21e85l 76S79y80c63h19a 5426307463896

Hele, grupo, třídni boj  není nutná součást komunistického zřízení. Když má člověk z něčeho strach, místo toho aby tomu chtěl rozumět, začne viďet černobíle:) 

Upozorňuju... Nemám nic společného s komunisty a nevolím je. Já jen jestli ses ješte stále nevyléčil z toho že na lidi projektuješ svoje představy o nich:)

0/0
9.11.2012 16:59

J64i27ř23í 36P74l27a87v68s95k68ý 9440636121629

pokud komuniste predem prohlasuji, ze nemaji problem s nerespektovanim mych vlastnickych prav, pak ja nemam problem pro zmenu s nerespektovanim jejich osobnich prav. pokud komuniste nechaji me a muj majetek napokoji, pak s komunisty nemam problem.

vy mozna znarodnovani, kolektivizaci a tridni boj neuznavate, ovsem jini maji evidentne ponekud odlisny nazor, jak je videt i v teto diskusi.

+1/0
9.11.2012 17:14

V22i81l47é45m 89S10t39u40d98n39i41č12k64a 4493541441800

To je samozrejme riziko kazdeho soudruha. Urcite by mnozi majitele zahynuli pri obrane sveho majetku vestoje. R^

0/0
9.11.2012 17:00

J41i85ř34í 59P69l77a80v83s80k76ý 9320736261679

nejenom majitele, nejenom majitele ... hlasite se do prvni rady ? ;-)

+1/0
9.11.2012 17:17

P80a70v95e39l 45S59y33c27h82a 5936727613486

Paní Šporková a ...

Nechcete prostě napsat že komnisty a komunismus nemáte ráda a je to nezpochybnitelný axiom?:)

0/−3
8.11.2012 20:46

S23y61l87v30a 12Š11p41o80r94k23o85v30á 9316579560274

Ano, to napsat můžu a už jsem to tu několikrát napsala... Jenže důležité není to ŽE, ale PROČ. Nemám ráda třeba žemlovku - ale nebudu proti ní bojovat, protože nikomu neškodí. Jenže komunisti škodili, škodí a škodit budou - mají to totiž v programu, proto tady budu to své "PROČ" psát i nadále.

+2/−3
8.11.2012 21:13

P62a19v37e48l 80S73y72c83h82a 5256507963236

O kterém přesně bodu programu je řeč?:)  volná ruka trhu u mě škodí méně průledně a o to rafinovaněji:)

0/−3
8.11.2012 23:38

S13y39l85v17a 39Š66p31o92r56k30o72v84á 9866859570194

To je samozřejmě váš názor, na který máte názor - já si myslím pravý opak. A co  konkrétně v jejich programu škodí? Komunismus! Ten je stále jejich cílem, mají ho přímo v názvu strany. Jenže ten nelze nikde na světě nastolit bez násilí, okrádání a represí vůči nemalé části společnosti,

+1/−2
9.11.2012 8:57

P19a23v12e76l 10S30y84c45h23a 5676497883136

Znovu opakuju, komunismus je uspořádání společnosti které je ideální o všem ne pro lidi tak jak jsou stvořeni. Přestaňte malovat čerta na zeď a začněte hodnotit konkrétní práci lidí a programová prohlášení na urovni na které vládnou. Kdybyste to udělala u současných stran, bez předsudků a zamyslela se co to se společností dělá, třeba byste chtěla vidět věci tak jak jsou... A ne tak jak si přejete aby byly...

0/−2
9.11.2012 9:30

S46y85l60v44a 66Š91p82o98r22k91o89v34á 9346169870634

Buďte si jist, že politické programy součansých stran znám, ale snažím se vidět především to, co za těmi hezkými slovíčky je, co z nich vyplyne... A právě proto  mám o to větší obavy z komunismu, protože tam jsou ty "důsledky" podle mě nejhroší.

A k tomu vašemu "bez předsudků" - nesmíte zaměňovat předsudek a zkušenost. Jak jistě víte, člověk se učí především zkušeností - to je dané biologicky. Když se spálím o horká kamna, už na ně nesahám, přestože mi to rodiče předtím říkali stokrát - zafunguje většinou až ta zkušenost. Když byl někdo několikrát odsouzen za zpronevěru, nezaměstnám ho na funkci pokladníka. Když je někdo usvědčený pedofil, nechci, aby pracoval jako učitel... No a když komunismus všude na světě přežíval jen kvůli milionům mrtvých, zavíral své odpůrce a všude zlikvidoval ekonomiku, ale hlavně když sem s ním měla já aa se mnou statisíce dalších lidí) velice negativní zkušeosti, nebudu chtít, aby měl šanci fungovat v zemi, kde žiju.

0/−2
9.11.2012 9:43

P63a92v87e24l 73S73y11c48h29a 5236817533506

Ad zkušenosti. Ty Vám přirozeně upraví vzorec chování, ale je to jen Vaše chování, pokud z toho děláte jakýkoliv obecný závěr, už deformujete pohled na pravdu. 

Zkušenost nikomu neberu, ale ať zůstává jen zkuśeností. Pokud ji zobecníte, stává se předsudkem. 

Ps: když se budete bavit o konkrétních lidech, zloději či pedofilovi, má to jistou logiku. Pokud to samé aplikujete na skupinu lidí, je to ... Předsudek.

Likviduje v číně komunismus ekonomiku? Přežívá jen díky milionům mrtvých? A je to otázka komunismu, nebo je to otázka uchopení komunistické ideologie? 

Ps: já si nemyslím že komunismus v měřítku republiky může fungovat. Kladl by na občany státu nároky které jsou daleko za hranicí současného stavu obyvatel. Smysl má ovšem jen nazývat věci pravým jménem, čim komplexněji, tím lépe. Ale nedělat z toho závěr...

0/−2
9.11.2012 12:21

S93y71l27v42a 88Š19p44o22r49k29o92v74á 9206959310214

Co se týká té Číny, tak na obojí je odpověď ANO

0/−2
9.11.2012 12:36

P52a74v24e96l 80S59y73c61h73a 5386727843216

Na tu ekonomiku? Opravdu? 

A když se zeptám buď a nebo, nevím jak odpověď ANO uchopit:))

0/−2
9.11.2012 12:52

S25y53l19v38a 58Š28p29o72r90k45o95v53á 9516239730934

tak já to napíšu polopatě: 1. Ničí v Číně ekonomiku? Ano - a to ze dvou důvodů: kdyby tam komunismus nebyl, nejspíš by ta ekonomická situace byla - vzhledem k velikosti země - ještě lepší. A současný způsob čínské ekonomiky zároveň likviduje činskou budoucnost. 2. Přežívá jen díky milionům mrtvých ? Ano (dopodrobna to snad rozepisovat nemusím, "zavedení" komunismu, kulturní revoluce, hladomory, střelba do protestujících,...)

0/−2
9.11.2012 13:07

P49a63v77e78l 37S75y47c67h56a 5686447973656

Tak s druhým bodem souhlasím, jen se znovu ptám, jestli je to o komunismu, nebo o uchopení komunistické ideologie. To je uplně jiná otázka. S bodem 1 ovšem souhlasit nemůžu, ale to by bylo na dlouhodu debatu. Kolik ukazatelů můžete hodnotit při hodnocení úspěšnosti? Rychlost růstu? Cílový bod? Co je cílem ekonomiky? Ekonomika volného trhu navíc v globálním světě je stejně absurdní, navíc pocukrovaná pokrytectvím nejvyššího klaibru. A nikam nevede:) podle kterého kritéria je ekonomika číny horší než ekonomika evropská?

+1/−2
9.11.2012 13:31

S68y59l46v58a 10Š34p75o83r45k61o77v11á 9476619390274

Můžete mi říct, jak si vy osobně představujete rozdíl mezi komunismem a uchopením komunismu? Komunismus je ideologie, která má určité cíle. Cesta k těmto cílům není možná bez obrovského násilí a pošlapávání lidských práv nemalé části společnosti. Takže buď se vzdají těch cílů - a pak už to není komunismus, nebo si je ponechají - a ať už je "uchopí" jakokkoliv, povede to opět jen k dalšímu násilí a nesvobodě.

0/−2
9.11.2012 13:42

P52a38v45e10l 67S34y74c93h15a 5836487163516

Dovedete si představit že komunismus by fungoval bez pošlapávání práv v uzavřené komunitě...řekněme bytového komplexu o 20 bytových jednotkách? Pokud ne, tak mi řekněte proč?:)

0/−2
9.11.2012 13:45

S81y88l82v31a 17Š32p84o59r93k51o87v96á 9196149120984

Tak to by samozřejmě fungovat mohl - stačí se podívat na izraelské kibucy... Ale ani ty nefungovaly dlouho a většina z nich už v Izaeli zanikla nebo právě zaniká. Jenže to, že něco funguje v malém, neznamená, že to bude fungovat i ve velkém. Především z jednoho důvodu: V tom bytovém komplexu by to fubgovalo  proto, že by tam žili pouze lidé, kteří se pro tento způsob život dobrovolně rozhodli. A ti, kteří by byli proti, by se prostě přestěhovali i se svým majetkem jinam a v žádném komunismu by nežili. A to je hlavní důvod, proč to nemůže fungovat na úrovni státu - dovedete si představit, že by se půlka národa (a já myslím, že by jich bylo ještě víc) byla ochotná a schopná se "někam" vystěhovat jen proto, aby si ta zbývající část mohla žít v komunismu? A co byste tedy s tou "nesouhlasící" půlkou národa udělal?

+1/−2
9.11.2012 13:54

P76a88v24e17l 49S13y40c97h97a 5976437833516

Ale vy brojíte proti komunismu. Celou dobu čekám Jestli budete věci nazývat pravým jménem:) jak mohl systém fungovat v kibucu, pokud je špatný?

0/0
9.11.2012 15:19

J53i25ř84í 68P42l62a72v93s78k40ý 9380536671589

znovu: protoze ucast v tom kibucu byla a i nadale je DOBROVOLNA. kdo CHCE, klidne se ke kibucu muze pridat, kdo z libovolneho duvodu NECHCE, tak se proste neprida a pojede si dal to svoje. jakmile zrusite tu podminku dobrovolnosti VSECH ucastniku, tedy nejenom nejake te "vetsiny", nastava bida, svrab a nestovice. to, ze franta, lojza a mana se chteji kolektivizovat a socializovat v nejake te komune jeste neznamena, ze se k te jejich komune MUSI povinne pridat jeste taky pepa ... a to ani v pripade, ze bez pepy ta komuna fungovat proste a jednoduse zkrachuje.

0/0
9.11.2012 15:26

S86y56l12v57a 30Š72p93o37r94k34o97v11á 9776589840334

Zkuste si přečíst můj příspěvek podruhé a třeba to pochopíte... Fungoval jen a pouze proto, že se ho dobrovolně zúčastnili pouze ti, co to skutečně chtěli. Což na úrovni státu nikdy být nemůže. A samozřejmě kibuc měl z komunismu pouze tu ekonomickou stránku, nikoliv ideologii - nikdo tam nehovořil o tzv. poznané nutnosti a nikoho nezabíjel a nezavíral jen proto, že má jiný názor.

0/0
9.11.2012 16:35

P18a87v11e18l 50S35y13c38h76a 5506397153966

:) když vy už přesně víte jak se lidé hlásíci ke ksčm budou chovat. Nechcete hodnotit jejich práci, nechcete jim věřit, vy chcete členy této strany nemít ráda. Zkritizujte Dolejše za jeho drzost kandidovat poté co byl přichycen při pokusu o uplácení a zatleskám vám. Ale brojte slepě proti myšlence kde záleží jak ji uchopíte a budete odmítat pravdu i kdyby vám křičela do obličeje z pěti centimetrů:) 

Udělejte z lidí informovaněší a uděláte kus práce. Nuťte jim svoje závěry a je z vás jen pasák ovcí...

0/0
9.11.2012 16:43

J57i84ř62í 81P54l52a50v94s49k23ý 9210566251309

vite vy co ? dejte sem JEDEN JEDINY priklad statu, kde se ten komunismus pokusili prosadit na celostatni urovni, nikoliv v nejakych tech kibucech, a kde to zaroven neskoncilo hladomorem, pripadne pak genocidou vlastniho obyvatelstva.

0/0
9.11.2012 16:48

S60y69l40v83a 23Š18p55o31r50k52o59v17á 9616539720794

Ne, nejde o to, jestli je chci  či nechci mít ráda - já chci před touto stranou varovat... Pokud se totiž strana jmenuje "komunistická", tak se hlásí k této ideologii - a ta tvrdí, že lidé "musí poznat" co je pro ně nejlepší (tzv. poznaná nutnost), čehož nejde u nemalé části lidí dosáhnout jinak než násilím. Takže na základě tohoto programu a této idelogie mohu docela dobře vědět, JAK se budou chovat. I kdyby jinak  "pracovali" jakkoliv skvěle... Co je mi platný ministr - třebas skvělý odborník, který neukradne ani korunu, který ale zavírá lidi za jiný názor?

0/0
9.11.2012 16:49

P78a43v88e39l 46S48y44c29h33a 5156447373676

To co říkáte je sice fajn, ale celé je to postaveno na jedné vaší doměnce. Víte které?:)

0/0
9.11.2012 16:54

S73y88l60v34a 14Š52p67o45r65k25o95v51á 9356449200314

No možná máte pravdu, že komunistům se nedá věřit vůbec nic - tedy možná ani to, že se budou chovat podle své ideologie a chtít dosáhnout svých deklarovaných cílů... Jenže pokud to dělat nebudou, tak už to taky nebudou komunisti - jen další populisté, co se pod hlavičkou komunismu snaží dostat ke korytům.

0/0
9.11.2012 16:59

P46a89v95e32l 69S44y77c67h84a 5836217343206

To už je ale srandovní, vy to tak chcete vidět, tak to tak viďet budete:) Pak ale nechoďte do diskuze:)) mně se taky nelíbí že se komunisté nedistancovali od toho co se dělo před revolucí, pokud vím tak nikdy takové prohlášení neprovedli. A tak do té doby nebudu ani uvažovat o jejich volbě. Ale nebudu slepý nebudu chodit do debat abych se jen přesvědčoval o svojí pravdě:) 

Ps: ta věta o nutnosti náslilí je vaše doměnka:)

0/0
9.11.2012 17:11

S60y17l73v27a 63Š75p62o97r81k56o11v15á 9446239280914

Ne,  bohužel není... pár let jsem byla nucena "studovat" i marxismus-leninismus - kterého se komunistů jako své ideologie nevzdali - a tam je to dost jasně popsáno. Zkuste do nějakého spisu marx-leninismu kouknout. než začnete komunisty hájit

0/0
9.11.2012 17:15

P86a20v14e34l 96S85y24c47h15a 5976397213926

Máte černobílé vidění:) já komunisty ani nikoho jiného nehájím, jen upozorňuju na mezery ve vašich úvahách:) obhájce komunistů ve mě vidíte vy:)

0/0
9.11.2012 17:17

J49i30ř40í 42P35l14a17v32s34k71ý 9670566331639

veta "Komunistický režim může fungovat jen tam, kde jsou lidi na úrovni:)" neni snad obhajobou komunismu ?

0/0
9.11.2012 17:19



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.