Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VD

mood

21. 8. 2012 10:17
Tábor Mirka Topinky

Mám takový pocit, že tábor pana Topinky byl před pár lety uváděn jako odstrašující příklad. Mirek prý ráno kopl mezi děti balón a program by vyřešen :-) Jestli je to shoda jmen tak se p. Topinkovi tímto omlouvám!

0 0
možnosti
KN

Karl Novak

16. 8. 2012 13:02
Nemáme veřejnoprávní noviny,

nepotřebujeme ani veřejnoprávní televizi. Čím dříve bude zrušena, tím lépe.

0 0
možnosti
JN

janecz

24. 6. 2012 22:09
Jak hluboce já s Vámi souhlasím

Rád se občas dívám na Televizní Noviny po 25 letech. Je to poučné. Není to tak dávno, co tenhle cyklus běžel těsně před hlavními Událostmi, tj. v 18.45. Pak ovšem často tohoto pořadu změnili posunem o hodinu dopředu, tj. na 17.45. Pořád jsem nechápal, proč. A nedávno jsem na to konečně káp. Nechtěli, aby lidem došlo, že rozdíl mezi TN z před 25 let a dnešními novými Událostmi se v informační a kvalitativní rovině limitně blíží nule.

0 0
možnosti
H

Host8

25. 6. 2012 10:00
Re: Jak hluboce já s Vámi souhlasím

R^

0 0
možnosti
H

Host8

22. 6. 2012 9:28
Spíše mi vadí, že ani po 20 letech

ČT neopustila snaha manipulovat veřejným míněním, podsouváním názorů apod. Zbavte se tendencí vykládat, co si která strana myslí. Na to si pozvěte rovnou zástupce stran. A vždy před volbama to vypukne naplno. Základ profesionality - redaktoři nechte své politické názory doma, na obrazovce nesmí být znát. Na analýzu si pozvěte odborníky a ne novináře spřízněné s jedním proudem. Dejte prostor pluralitě názorů. Ke kauzám se chovejte stejně - ať jde o kauzu Vondra, Rath, Parkanová, aj. Nevyžívejte se ve štvanících a honech na lidech, ale dejte fakta a držte se presumpce neviny. Štvanice ponechte bulváru. Umožněte širší přístup občanských iniciativ do médií. A ptejte se na jejich hodnocení situace .

0 0
možnosti
ZK

SID09

24. 6. 2012 20:38
Re: Spíše mi vadí, že ani po 20 letech

To chcete po ČT opravdu hodně. ;-D!!

0 0
možnosti
JJ

cleb.

20. 6. 2012 16:12
Dejavu

Zmiňovanou zprávu jsem si teď sice nemohl pustit, ale podle popisu si přesně vybavuji zprávu kterou jsem viděl před mnoha lety, ani nevím na kterém kanále (možná to byla nova). Takže nejspíš úplně stejnou zprávu prostě recyklují každý rok. Pamatuju si také jak nesmyslná mi tehdy ta zpráva přišla. Pomalu aby na tábory zavedli internet a spalo se v hotelu a nevycházelo se z něj ven, ne?

0 0
možnosti
VN

naroznej

20. 6. 2012 16:06
Máte pravdu ,

dřívější události byly lepší. Nová verze se nepovedla.

Nicméně... se mi nelíbí , jak se ČT pokouší ve kvalitě událostí napodobovat komerční stanice. ČT by měla být "svá". Jenže ty televizní zprávy upadají na všech stanicích. ČT se blíží k Nově tak před rokem a NOVA se z polobulváru stala 100% bulvárem. Tam je to totál tragédie. Třicet minut o tom , kdo koho okradl , kdo se kde vysekal v autě , jakýho recidivistu právě chytá naše policie a dalších nesmyslů.

0 0
možnosti
PK

bakules

20. 6. 2012 15:48
redaktoři na čt 24

mě případají jako oranžovoodborářské béčko.Takač,Klepetko atd informují tendenčně a už to ani nezakrývají.Rv

0 0
možnosti

Martin Šubrt

20. 6. 2012 16:05
Re: redaktoři na čt 24

Náhodou, pan Klepetko mě překvapil. myslel jsem, že je to jen profesionální čteč, ale on se v Komentářích ptá velmi slušně. Ne jen podle předepsaných lejster, kdy se moderátor podle pořadí zeptá i na to, co bylo dávno řečeno, ale naopak, ptá se stylem, že to vypadá, že ho to zajímá... Což pak víc zajímá i diváka.

0 0
možnosti
MJ

kizt

20. 6. 2012 14:23
Autorovi dávám karmu

A sám jsem s událostí docela šokován. Jediné pozitivum jsou hezky upravené dámy, které mají perfektní výslovnost a je jim dobře rozumnět. Ale obsah a skladba zpravodajství je mnohem horší než byla do konce minulého roku. Nejhorší změna nastala u zpráv o počasí a sportu , které vždy měli největší sledovanost v událostech na čt. Zejména počasí před 19 hod. je tragicky nastavená relace, která nemá v jiný vysílací čas obdoby. Je to opravdu udělaná změna pro změnu ale mnohem k horšímu.

1 0
možnosti

Martin Šubrt

20. 6. 2012 14:50
Re: Autorovi dávám karmu

Nevím, jestli jsem počasí pochopil. Před šestou je počasí v Evropě a pak před sedmou tam tři minuty někdo pobíhá, debatuje a odmele něco o počasí od nás. jen aby lidi nezačali koukat na Primu... Třeba počasí by si zasloužilo v hlavním čase klidnou relaci ve stopáži tak 7 minut, kde by bylo vše.... A sport se také zhoršil. Místo, aby měl 5 minut navíc a sestřihy zápasů byly delší, stal se z toho rychlý přehled jednoh, dvou záběrů a výsledků. Ty mám ale na teletextu a na webu, TV je snad od toho, aby nabízela obrázky...

0 0
možnosti
MP

Dannyelek

20. 6. 2012 13:53
upřímně řečeno

váš příspěvek také není příliš kvalitní, skoro bych řekl, že ty pořád kritizované nové Události jsou kvalitnější, btw správně je Česká televize a ne Česká Televize, hezký den

0 0
možnosti
PM

KOLDAK

20. 6. 2012 13:57
Re: upřímně řečeno

A protože se autor uklepl ve velkém/malém písmenu, znamená to, že nemá pravdu. Tomu se říká manipulace:-/

0 0
možnosti
PM

KOLDAK

20. 6. 2012 13:52
Těžko může být "jasné a spolehlivé" něco,

co je  cenzurované

3 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1522x
- -